Wersje językowe
Pomoc
Składanie zamówień
Zamówienia na nasze produkty najwygodniej składać za pomocą sklepu internetowego.
Przyjmujemy także zamówienia telefoniczne oraz zamówienia listowne.

Formy płatności
Na dzień dzisiejszy można zapłacić za towar w następujące sposoby:
 - dokonać wpłaty na konto numer:  50154011153013609833580001
 - dokonać płatności przez PayPal lub Płatności.pl,
 - zapłacić przy odbiorze przesyłki kurierowi.

Wystawianie Faktur VAT
Na każdy sprzedawany towar wystawiamy fakturę VAT na podstawie danych podanych w zamówieniu. Każde zamówienie to jedna faktura. Faktury VAT drukowane są z datą wysyłki towaru i nie ma możliwości zmiany tej daty. Jeśli potrzebujesz duplikat faktury, prosimy o kontakt.

Formy, koszty i terminy dostawy

Zamówiony towar wysyłamy do pięciu dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub po złożeniu zamówienia. Z reguły odbywa się to dużo szybciej. Tego samego dnia lub następnego. Przesyłki wysyłamy zawsze priorytetem, i z reguły za pośrednictwem firm kurierskich.
Jeżeli dostawa się opóźnia prosimy powiadom nas o tym, a my będziemy interweniować u przewoźnika. Szczegółowe informacje odnośnie transportu uzyskają Państwo już na etapie zakupu produktów.

Sprawdzanie statusu zamówienia
Zarejestrowani Klienci, którzy dokonali zamówienia i/albo zakupu towarów za pośrednictwem sklepu internetowego mogą sprawdzać status swojego zamówienia po zalogowaniu się w sklepie do podstrony Moje konto.

Osoby, które składały zamówienie inna drogą np. telefonicznie i podały swój adres e-mail otrzymają zawiadomienie o tym fakcie (łącznie z numerem przesyłki) za pomocą poczty elektronicznej, po wydaniu towaru firmie kurierskiej.

Zmiana danych Klienta
Wszyscy Klienci posiadający konto w naszym sklepie internetowym mogą w dowolnej chwili zmienić podane dane, np. teleadresowe albo usunąć informacje z bazy.

Co to przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce gdzie możesz dodać produkty, które zamierzasz zakupić w późniejszym czasie. Aby dodawać produkty do przechowalni musisz być zalogowany.

Warunki gwarancji
Szczegółowe informacje na stronie:  na stronie: www.cepelia.com.pl/informacyjna-19.html

Zasady zwrotu towaru
Szczegółowe informacje na stronie:  na stronie: www.cepelia.com.pl/informacyjna-19.html

Polityka prywatności
Polityka prywatności znajduje się pod adresem: http://www.cepelia.com.pl/informacyjna-24.html

Regulamin
Pełna treść regulaminu znajduje się pod adresem: http://www.cepelia.com.pl/informacyjna-19.html

Kontakt
Cepelia s.c ul. Rynek 21, 33-300 Nowy Sącz, Poland
Telefon.: (+48) 18 442 00 45
e-mail: sklep@cepelia.com.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl